Els alumnes de 1r de grau mig d'activitats comercials han realitzat una sortida a diferents indrets d'Hospitalet per treballar de forma pràctica els continguts de diferents mòduls i consolidar els seus aprenentatges.
En relació al mòdul de màrketing, els alumnes han fet el treball de camp d'una investigació posant-se en la pell d'entrevistadors a peu de carrer, realitzant enquestes a usuaris i consumidors per tal d'obtenir informació sobre gustos, hàbits de consum, etc.
Les enquestes realitzades havien estat treballades prèviament al centre. Els alumnes han investigat tant la part comercial i els hàbits de consum, com la part social i sànitaria (canvi d'hàbits per la COVID, etc.)
A més, pel mòdul de "Dinamització dels espais de venta", els alumnes han fet d'analistes de merxandatge visual de diferents comerços del barri, fotografiant i analitzant els aparadors guarnits amb motius nadalencs i tots els elements específics que pretenen incentivar les vendes en aquestes dates tan assenyalades.
La sortida ha contemplat diversos escenaris: la Fira de Nadal de la Rambla Just Oliveres, el petit comerç a l'eix comercial de Santa Eulàlia i el Centre Comercial Gran Via II.
Ha estat una experiència molt divertida i enriquidora que els ha donat forces per continuar treballant plegats i fer pinya amb l'equip d'alumnat i professorat.