Guillermo Kumerz, fundador de l’agència de publicitat Banu Quasi, amb una llarga experiència com a publicista en diferents agències de primer nivell i amb un lleó de Cannes (un dels premis més prestigiosos de la publicitat) per la campanya San Miguel 0,0 ens va visitar dimarts 25 de gener per plantejar un repte que li vam proposar des de la coordinació d’Innovafp, als estudiants de primer de Màrqueting i publicitat, consistent en la resolució d’un briefing real de l’entitat financera “Caixa d’enginyers”, que fa un temps va arribar a la seva agència i que ell ja ha resolt, la classe, en equips de dos, un copy i un director d’art, l’hi donaran solució.
És un exercici que enfronta als estudiants a un repte real, als problemes que una empresa els hi planteja i que ells han de donar solució, amb la sort de que Guillermo els hi farà feedback dels seus treballs.
A nosaltres com a professors ens permet apropar-los a la realitat professional del seu sector que és un dels objectius de la FP.
Si qualsevol professor/a està interessat en realitzar aquest tipus reptes a les seves classes i vol assessorament o ajuda per cercar l’empresa pot escriure a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Va ser una experiència molt interessant de la que tots vam aprendre.