El grup TIS col·labora amb els alumnes de màrqueting i informàtica en un aprenentatge basat en projectes.
L'empresa proveïdora TIS decideix fer el salt amb una nova marca tèxtil. La filosofia de marca se centra en uns valors molt clars que són l'ecologia i la frescor. Eco[Tono] és sinònim de naturalesa i aire pur. El grup TIS treballa únicament amb teixits i pigments naturals. La missió dels futurs professionals del màrqueting del Provençana recau a plasmar tot això, a centrar totes les estratègies i objectius entorn d'aquesta perspectiva.
Eco[Tono] és la iniciativa que els estudiants del Provençana estan desenvolupant amb tots els coneixements assimilats durant el curs. El grup de Màrqueting i Publicitat de primer s'encarrega de la part més estratègica i operativa, mentre que els d'informàtica del CFGS de Desenvolupament i Aplicacions Web es responsabilitzen de les diferents plataformes en línia per a comercialitzar els productes.
Des de màrqueting i publicitat el treball es centra en desenvolupar l'etapa del llançament mitjançant un test de mercat. S'executarà una prova per a conèixer l'impacte en els joves i poder mesurar la rebuda i la viabilitat del negoci. Per tant, el Provençana adquirirà aquest rol d'aparador i serà el punt inicial d'anàlisi per a extreure dades fiables i representatives.
De la mateixa manera, els alumnes d'informàtica tindran un paper crucial. El desenvolupament de la pàgina web, com a canal de compra, ha de perseguir uns valors i una missió concreta, i ha d'anar d'acord tant en el disseny com en el seu contingut. És la carta de presentació per al client, i els detalls han de ser cuidats i respectats.
Vídeo
Article escrit per Adrián Miranda, estudiant del CFGS de Màrqueting i publicitat