Institut Provençana
  • 933.382.553
  • a8019401@xtec.cat
  • c/ Sant Pius X, núm 8. 08901 - L'Hospitalet de LLobregat.

  • Inici
  • Institut
    • Secretaria
      • Preinscripció i matrícula
    • On estem
    • La nostra història
    • Notícies i activitats
    • Documentació estratègica
    • Estratègia Digital
  • Els estudis
    • Famílies professionals
    • PFI PTT
    • Cicles formatius de grau mitjà
    • Cicles formatius de grau superior
  • Llocs específics
    • Racó de l'alumnat
      • Materials i apunts
      • Campus virtual
      • Reserva entrepà cantina
    • Racó del professorat
      • Intranet
      • Campus virtual
      • Proven cloud professors
    • Agraïments, suggeriments i queixes
  • Programes
    • ImpulsFP
      • ActivaFP
      • InnovaFP
      • EmprenFP
    • Mobilitat europea
    • Coeducació
    • Escola verda
    • Activitats i serveis
    • Projectes
  • Institut-Empresa
    • Demanda alumnat FCT
    • Assess. i reconeix. aprenentatges
  • Cercar al web
Noticies destacades:
Jornada de portes obertes curs 2023-24
Comerç de proximitat
Banu Quasi ens visita i ens planteja un repte Innovafp
Bon Nadal
Cartells Guanyadors V concurs coeduació
Taller d'eines de comunicació
PROJECTE POMEZIA. CONVENI INNOVA AMB LA FUNDICIÓ
Taller de lideratge i treball en equip
Visita al programa de TV3 “Està Passant”
Fira Economia Circular

Eco[Tono]: la marca desenvolupada pels nostres estudiants

El grup TIS col·labora amb els alumnes de màrqueting i informàtica en un aprenentatge basat en projectes.

L'empresa proveïdora TIS decideix fer el salt amb una nova marca tèxtil. La filosofia de marca se centra en uns valors molt clars que són l'ecologia i la frescor. Eco[Tono] és sinònim de naturalesa i aire pur. El grup TIS treballa únicament amb teixits i pigments naturals. La missió dels futurs professionals del màrqueting del Provençana recau a plasmar tot això, a centrar totes les estratègies i objectius entorn d'aquesta perspectiva.

Eco[Tono] és la iniciativa que els estudiants del Provençana estan desenvolupant amb tots els coneixements assimilats durant el curs. El grup de Màrqueting i Publicitat de primer s'encarrega de la part més estratègica i operativa, mentre que els d'informàtica del CFGS de Desenvolupament i Aplicacions Web es responsabilitzen de les diferents plataformes en línia per a comercialitzar els productes.



Des de màrqueting i publicitat el treball es centra en desenvolupar l'etapa del llançament mitjançant un test de mercat. S'executarà una prova per a conèixer l'impacte en els joves i poder mesurar la rebuda i la viabilitat del negoci. Per tant, el Provençana adquirirà aquest rol d'aparador i serà el punt inicial d'anàlisi per a extreure dades fiables i representatives.

De la mateixa manera, els alumnes d'informàtica tindran un paper crucial. El desenvolupament de la pàgina web, com a canal de compra, ha de perseguir uns valors i una missió concreta, i ha d'anar d'acord tant en el disseny com en el seu contingut. És la carta de presentació per al client, i els detalls han de ser cuidats i respectats.


Vídeo

Article escrit per Adrián Miranda, estudiant del CFGS de Màrqueting i publicitat

Logo Bioinformatics Barcelona
logo_escola_verda
Logo Erasmus +
logo ISO
Logo Red Hat Academy
Logo Cisco Academy
Logo Ministeri
© 2022 Institut Provençana
  • Inici
  • Institut
  • Els estudis
  • Llocs específics
  • Programes
  • Institut-Empresa
  • Cercar al web
 

Aquest lloc web fa servir galetes per gestionar els usuaris, la navegació i altres funcions. Fent servir aquest web, accepta que es faci ús de galetes en el seu dispositiu.

  • Veure la política de privacitat
  • Veure documentació de la directiva de privacitat
  • Veure documents de la GDPR