La notícia del premi de la Fundació Dualiza Bankia i FP Empresa s’ha publicat a la revista TOT HOSPITALET i les seves xarxes socials. (IG, FB, Twitter)
Els alumnes de Marketing i Publicitat de primer, dins del mòdul d’Atenció al Client, estan realitzant una campanya de difusió de l’últim premi que ha rebut Blue Containers Project.
Novament el projecte del Departament de Construcció i Obra Civil ha sigut guardonat amb un altre premi, el reconeixement per part de la Fundació Dualiza Bankia i FP Empresa al projecte innovador.
Després de contactar amb els mitjans de comunicació (radio, premsa i televisió), de l'Hospitalet i municipis propers, la nota premsa ha estat recollida per la revista Tot Hospitalet que l’ha publicat al numero de març i a les seves xarxes socials Instagram, Facebook i Twitter.
El treball de difusió s’ha portat a terme amb la metodologia ABP, emulant una Agència de Comunicació, on els alumnes han elaborat la llista de mitjans, han redactat la nota de premsa i han fet l’enviament i seguiment de la resposta dels mitjans de comunicació.