"L'Hagència" de publicitat de l'institut

 

 

 L"HAGÈNCIA" DE PUBLICITAT DE L'INSTITUT

Els alumnes de CFGS de Màrqueting i publicitat han creat una agència de publicitat simulada dins el mòdul Dual.

El mòdul planteja als estudiants el treball per projectes mitjançant una metodologia activa que consisteix en una agència de publicitat simulada anomenada ¨L'Hagència¨. 

En implementar aquesta innovació metodològica els estudiants poden començar a experimentar com és treballar a una agència de publicitat i comunicació dins d’un entorn lliure i proactiu. L’alumnat treballa de manera autònoma, coordinant-se entre els diferents Departaments de l’Hagència: Comptes, Investigació i Planificació i Creatiu.  Encara que, si el necessiten, sempre tenen el suport del professorat especialitzat en la matèria!

Us deixem els testimonis d’alguns dels alumnes participants:

Oscar Papio (Departament d’Investigació i Planificació) ¨Em sembla una manera molt interessant de veure com funciona una empresa desde dins per aixì tenir certa experiència un cop entrem al món laboral.¨

Alex Mosquera (Departament de Comptes) ¨Trobo que és un projecte ambiciós en el que es desenvolupa molt la capacitat de treballar en equip i a més de treballar de manera independent en diferents projectes.¨

Julia Fernández (Departament Creatiu) ¨Em sembla un projecte molt interessant i útil sobretot per preparar-nos per al nostre futur laboral, ja que treballarem com si fos una empresa real i això en aporta molta autonomia, independència i preparació per al que ens depara després d’acabar el curs.¨

Des dels diferents programes dImpulsFP i més concretament des d’ActivaFP es fomenta el canvi metodològic a les aules així com la col·laboració amb les empreses de l’entorn, fomentant així la innovació i la creativitat dins del món educatiu.

Aquest nou impuls, está en ple creixement, proximament ens arribaran noves notícies de com es va evolucionant.

 

Tags: