Noticies i activitats
Notícies sobre les activitats escolars i extraescolars que es realitzen a iniciativa de l'institut.
El passat 22 de juny es va celebrar la XVII Edició del "Concurs de joves emprenedors i emprenedores de L'Hospitalet" en el que Henry Doudo, Cristopher Javier i Juan Jesús Merino, alumnes de segon curs d’Administració i finances van guanyar el premi en la categoría de “Millor projecte relacionat amb la protecció del medi ambient” amb el seu projecte d’empresa e-Parking.
El seu projecte d’empresa pretén donar solució als problemes que actualment plantegen l’ús de vehicles de mobilitat personal, com el patí elèctric, creant llocs per al seu d’emmagatzematge en espais públics de la ciutat de L’Hospitalet de Llobregat.
Moltes felicitats als guanyadors! Us animem a continuar emprenent i dur a terme els vostres projectes empresarials.
Enllaç a la notícia a L’H Digital.
ERASMUS+ A PORTUGAL
Iniciem les mobilitats de Grau mitjà a Portugal! L’alumnat d’Activitats comercials i Gestió administrativa estan fent una estada a empreses a Vila Real (Portugal) durant els mesos de juny i juliol gràcies a la col·laboració amb l’Escola Professional Nervir.
Llegeix més...
FORMACIÓ AMB JOBSHADOWING
Del 7 a l’11 de juny una delegació del centre EREA Alain Fournier, de Beaune, ha realitzat una formació jobshadowing a l’Institut Provençana dins del programa Erasmus+.
Llegeix més...
A l'Institut Provençana apostem per la innovació i aquest curs hem implantat la tecnologia de la "Realitat Virtual" en els nostres cicles formatius de la família d'Edificació i Obra Civil, gràcies a un ajut del programa d'innovació de la Fundació BCN FP i a la feina i dedicació de les professores Sonsoles Puntos i Carolina Beuter.
Aquesta tecnologia és una eina que s'emmarca dins de la quarta revolució industrial, el que es coneix com la Indústria 4.0, i que ajuden a millorar l'eficiència, la productivitat, la qualitat i la seguretat dels processos productius.
A més, en l'àmbit educatiu, les metodologies d'aprenentatge actiu, el treball col·laboratiu i l'aprenentatge basat en projectes (ABP) poden utilitzar aquesta tecnologia per millorar substancialment els processos d'aprenentatge, ja que permet comprovar dissenys de forma immersiva i transmetre informació tridimensional de una forma molt efectiva de realitats que "encara" no existeixen.
Podeu veure el vídeo
aqui
Podeu consultar la llista de sol.licituds ordenades de Cicles Formatius de Grau Mitjà aqui