CARTELLS GUANYADORS V CONCURS COEDUCACIÓ

Ja tenim als guanyadors del V concurs de coeducació de l'Institut Provençana!! Després de 15 de votació, on han participat fins a 600 persones de la nostra comunitat educativa, Nuria i Maria del cicle de Marketing i Publicitat han obtingut el 29,9% dels vots, enfront del 29,2% de Maryori Yamilé d'Activitats Comercials que ha quedat en segon lloc.

Llegir-ne més...

TALLER D'EINES DE COMUNICACIÓ

Els dies 20 i 21 de desembre, es va dur a terme el Taller d'eines de comunicació adreçat a l’alumnat de segon CFGS de Màrqueting i publicitat, realitzat a l’aula Open Space de l'institut.

Llegir-ne més...

PROJECTE POMEZIA: CONVENI INNOVA AMB "LA FUNDICIÓ"

El dia 24 de novembre, es va signar un conveni de col·laboració Innovafp entre la fundació La Fundició i l’institut Provençana.

Aquesta col·laboració consisteix en portar a terme el projecte anomenat “Pomezia”.

L’objectiu del projecte “POMEZIA” és focalitzar l’aprenentatge actiu i participatiu en una experiència vivencial i de col·laboració entre l’alumnat del PFI Auxiliar d’Obres d’Interior i  Pintura de l’INS Provençana  i l’entitat LaFundició, creant sinergies de coneixement.

Llegir-ne més...

Simulacre d'evacuació

El passat dijous 12 de desembre a l’institut Provençana, tant al matí com a la tarda, es va realitzar un simulacre d’evacuació en cas d’incendi tal i com consta en el  Pla d’emergència del centre.

La normativa estableix les mesures de prevenció contra incendis i d'evacuació dels treballadors i dels alumnes, així com de les persones alienes presents en un centre educatiu. Aquestes mesures s'han de comprovar periòdicament.  Per aquest motiu, tots els centres han d'elaborar, revisar i actualitzar periòdicament el pla d'emergència. Els centres públics, a l'inici de curs, han de comprovar que el pla d'emergència està actualitzat i han de garantir que, com a mínim, es farà un simulacre (d'evacuació o de confinament) durant el primer trimestre del curs escolar.

El personal del centre van fer una pràctica sobre com actuar davant d’aquesta situació. Un cop donada l’alerta, tot el personal del centre van anar sortint de manera ordenada, un cop fora es van reunir a un punt en concret i es va fer un recompte seguint el procediment establert. L’equip administratiu va tallar el carrer perquè no hi hagués accidents amb el trànsit. Un cop tothom fora del centre es va revisar que no quedes cap persona, tot seguit es va calcular que van trigar 3 minuts a efectuar l’evacuació.



Per fer-ho més verídic no es va avisar als alumnes prèviament i es va tirar fum que simulava el d’un incendi real, per observar com actuarien.