CARTELLS GUANYADORS V CONCURS COEDUCACIÓ
Ja tenim als guanyadors del V concurs de coeducació de l'Institut Provençana!! Després de 15 de votació, on han participat fins a 600 persones de la nostra comunitat educativa, Nuria i Maria del cicle de Marketing i Publicitat han obtingut el 29,9% dels vots, enfront del 29,2% de Maryori Yamilé d'Activitats Comercials que ha quedat en segon lloc.
Llegir-ne més...
TALLER D'EINES DE COMUNICACIÓ
Els dies 20 i 21 de desembre, es va dur a terme el Taller d'eines de comunicació adreçat a l’alumnat de segon CFGS de Màrqueting i publicitat, realitzat a l’aula Open Space de l'institut.
Llegir-ne més...PROJECTE POMEZIA: CONVENI INNOVA AMB "LA FUNDICIÓ"
El dia 24 de novembre, es va signar un conveni de col·laboració Innovafp entre la fundació La Fundició i l’institut Provençana.
Aquesta col·laboració consisteix en portar a terme el projecte anomenat “Pomezia”.
L’objectiu del projecte “POMEZIA” és focalitzar l’aprenentatge actiu i participatiu en una experiència vivencial i de col·laboració entre l’alumnat del PFI Auxiliar d’Obres d’Interior i Pintura de l’INS Provençana i l’entitat LaFundició, creant sinergies de coneixement.
Llegir-ne més...Moltes persones han adquirit competències professionals en el lloc de treball, mitjançant l'experiència professional o formació no oficial, amb la qual cosa tenen les competències, però no l'acreditació oficial. El procés d'avaluació i acreditació permet que aquestes persones puguin obtenir la certificació oficial.
Periòdicament es convoquen procediments d'avaluació i acreditació de competències professionals que permeten reconèixer l'experiència o la formació no formal i obtenir-ne una certificació oficial.
Tota la informació la trobareu disponible al web d’avaluació i acreditació de competències professionals: http://acreditat.gencat.cat
Si tens experiència laboral o vies no formals de formació, però no tens reconeixement oficial que ho certifiqui, t’interessa!!!
• Què és l'avaluació i l'acreditació.
• Requisits de participació i documentació acreditativa.
Fase assessorament